14.03.10

Eriti meeldib mulle tema kõhualune ja hargivahe!

Edevus pidavat olema inimese loomupärane omadus. Juba 50 000 aastat tagasi ehtisid meie eelkäijad, neandertallased ennast värvitud merekarpidega... Loomariigis nimetatakse edevuseks pigem muljeavaldamise vajadust ja see on üsna loomulik nii lõvide, ahvide kui lindude seas...

Aga ega mina ole ju ometigi mingi edev mees :) Lihtsalt vana ratas osteti käest ära ja olude sunnil tellisingi uue. Jõuab siis vokike kohale, vaatan teist siit ja sealt, ning üllatun isegi, pagan vist tsipa bling-bling jah :D

Mäletan kuidas ma poisikesena koolist koju jooksin, et ennast Soome MTV3 lainele sättida... "Ritari Ässa" ehk "Knight Rider" - kõige kiirem, parem, tugevam, targem auto maailmas, David Hasseloff ja mina, koos pätte püüdmas. Selle seriaali vaatamise ajal oli ka silmade pilgutamine ning hingamine rangelt keelatud.

Nüüd on mul siis lõpuks päris oma KITT, elektroonilise käiguvahetusega jalgratas - Scott Addict RC. Shimano Dura-Ace Di2 tegutseb tõelise professionaalina, ainult vaikne tzzzzzzzt, tzzzzzzzt, tzzzzzzzt kostub raudade üles-alla liigutamisel...



790 grammine raam, integreeritud sadulapost jne jne... Sadulatest olen eluaeg sõitnud Selle Italia SLR-ga, praegune Fizik Arione CX ei ole poliitiliselt korrektne, aga kuna eelmine aasta Ain-Alar kinkis mulle sama Eesti lipu värvides custom mudeli, siis tglt harjusin vist enam-vähem ära.

Visuaali poolelt meeldib mulle eriti värvidega välja mängitud optilised petekad, mis kavalalt raami kuju muudavad. Ja nagu pealkirjas mainisin, siis kõhu all olev logo on eriti seff, seda küll viimasel ajal päris paljude brandide poolt kasutanud, aga ikkagi... Sama jutt kehtib ka kahvli sisemise pinna kohta.



"Welcome to Estonia" - lipuvärvidele valitud koht on väga taotluslik, mõelgem, kõik need tuhanded prantslased hollandlased, sakslased, itaallased jne, kes peagrupist maha hakkavad jääma, võitlevad ja võitlevad, pingutavad silmamunad peast välja, ja ainult vääääga valitud neist pääsevad napilt minu, laterne rouge'i, mitteratturliku, gabariitidest väljas vaalakere taha tuulevarju ning siis hopsti, märkavad läbi punase udu meie trikoloori, kogu edaspidiseks eluks on positiivne emotsioon selle Balti riigikese kohta garanteeritud :)

9 kommentaari:

  1. ja kus on siis punane tuluke sarvede vahel jooksmas nagu KITTil????? ;)

    VastaKustuta
  2. punane tuluke vilguks mu pulsomeetril, sest ega ratas sõida, mees sõidab... aga ma välistasin selle lihtsalt, ei kasutagi pulsokat :)

    VastaKustuta
  3. aga pane vilkuv punane tagatuli ette :P

    VastaKustuta
  4. Seda pilti vaadates tekkis kange soov ratturiks tagasi spetsialiseeruda :)

    VastaKustuta
  5. peAks ennustusvõistluse tegema, kui ebasobival hetkel käikari aku tühjaks saab :p

    VastaKustuta
  6. Indikaator näitab aku mahtu ja väidetavalt kestab keskmiselt 1500km. Vist ei vääri ennustamist.

    VastaKustuta
  7. Kas saaksid mulle saata oma otsekontakti (mail, telef?), et saaksin Sinuga ühe artikli osas konsulteerida.
    Tänud!
    Valdo Jahilo (503951; valdo@eventmasters.ee)

    VastaKustuta
  8. Miks ei võiks kogu elekter tulla energiast, mida velotaja kulutab, poleks akut vajagi ja ebasobvat hetke ka ei tekiks, aga noh, ju siis see tehnoloogia vajab veel arendamist, et tippvelodele seda panna. Ratas peab ju kerge olema :)

    VastaKustuta
  9. mul tekkis hoopis selline mõte, et miljoneid kulutatakse dopinguainetele ja nende varjamisele, aga kas tõesti siis ei suudeta keskjooksu sisse mingit mikromootorit installeerida?

    VastaKustuta