29.09.09

Punase tulega üle ristmiku!

Mitmel protsendil ratturitest oleks kohustuslik see legoreklaamike endale pähe T-A-G-U-D-A!?! Või siis ikka niipidi, et mitu prossa jalgrattureist punast foorituld eiravad?

4 kommentaari:

  1. Meite maal võiks alustada eeskujuks olevatest tegelastest. Kõige lihtsam näide EJL peasekretär kodanikunimega Urmas Karlson isiklikult.
    Lühidalt olen oma silmaga näinud, kuidas eelnevalt mainitud isik lihtsalt sajaga punasega üle ristmiku laksab ja nii korduvalt. Nii et njah...

    VastaKustuta
  2. Kuule ega kuulikindel EJL peasekretär pole mingi harilik jalgrattur, et tema peaks mingi punase tule pärast pidurdama hakkama:)

    Aga tõsiselt rääkides siis minu arvates on see, et paljud tõsised ratturid ja tippratturid sõidavad trennis ilma kiivrite vähemalt sama oluline probleem. Näen alalõpmata maanteel Hawaii vormis ja Extreme spordi vormis tüüpe pedaalimas. Kas see nokats mida ratturid kannavad kaitseb pead hästi;)

    VastaKustuta
  3. Einoh see video on superb!
    Ja nii jutu jätkuks, LE kehtib ka neile ratturitele, kes söidavad rattaga treeningu eesmärgil - no üteleme lausa, et nad on sportlased.
    Ajast - http://kepphobune.wordpress.com/2009/09/03/kes-on-noorsportlase-eeskuju/

    VastaKustuta
  4. Tsitaat anonüümselt: "Näen alalõpmata maanteel Hawaii vormis ,,, tüüpe pedaalimas."

    Hawaii vorm paneb selle kandjale teatavad eeldused ja ootused ning suurem enamus meist oskab vormivääriliselt ka käituda. Kui sa räägid Tallinna ümbruse "punastest", siis ma kohe kuidagi ei usu, et keegi meie omadest ilma kiivrita sõidaks... loomulikult kui mõni vana vorm on teisele ringile müüdud, siis ei suuda ma kõikide eest seista :) Lõunapoolsete ratturitega on kiivriteemat kuidagi keerulisem arutada...

    Spordimehena võiks vast nii ka mõelda, et ok, mul endale ole kupli all midagi väärtuslikku, mida kaitsta, sõidan ilma kiivrita. Aga ma olen ju pisikestele põnnidele suureks eeskujuks ja kui nemad nüüd tahavad minu moodi olla, ka ei kanna kiivrit, kukuvad (ptüi, ptüi, ptüi), valusalt, siis pm saaks kelle peale näpuga näidata?

    VastaKustuta