22.11.09

Ema, ma abiellun Ahmediga!

Kallis ema!

Ma otsustasin kodust lahkuda. Ma armastan teda nii väga! Võib-olla tema tätoveeringute pärast, mis talle vanglas tehti, võib-olla mootorratta pärast, mille ta varastas, aga võib-olla sellepärast, et ta on mu raseduse esimesel kuul mulle toeks olnud, ehkki ta pole üldse mu lapse isa.

Me hakkame Ahmediga elama metsas tema treileris. Treileri ümber on aed, kus me kasvatame kanepit. Kanepit anname ka Ahmedi sõpradele, kes omakorda annavad meile kokat ja heroiini.

Ema, palun palveta, et avastataks aidsiravim, Ahmedil on seda väga vaja!

Tegelikult olen ma praegu naabrite pool ja kirja kirjutasin ma selleks, et sa taipaksid, kuidas elus on palju hullemaid asju kui minu kehvake koolitunnistus ülemisel riiulil!

Sinu tütar

Kõik sõltub taustsüsteemist :)
Oma OK kingadega ei tasu niisaama kingapoest läbi astuda, seal paistavad nad sellised õnnetukesed ja lääpas_räsitud, et kohe kisub uute järele. Mu vanad Asics Trabucod olid ka eilseni täiesti enam-vähem tossud :)



Täna ei saanud malamuut aru, et mis värk nüüd siis on, kes-keda veab? (nali, tglt mittemingisugused tossud ei päästa mind, "jooksen" ikka sellise tempoga, et bussi peale kiirustavad pensionärid must mööda põrutavad :))

Anima Sana In Corpore Sano

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar