09.01.10

Koeraelu - second edition

Kes mäletab mind siit: Koeraelu, see vaadaku uuesti üle ja unustagu igaveseks. Praegu olen ma Suur Tapjakoer ja valmis selle samojeedist naabritüdrukuga juba... ahh, ma ei saa ka kõigest rääkida ;)


















No vaadake siis meid ka pool aastat tagasi ja küsige kas ma söön Argo Aderiga samu toidulisandeid? :D


Tänud kallile perenaisukesele fotode ees.

5 kommentaari:

  1. Vapustavad! Urhhh! Ilusad! Pildid ja koerad ja mängud! /Jah...need lapsed ja loomad kasvavad ikka kole kiiresti:)/

    VastaKustuta
  2. Põnevad pildid ja kihvtid koerad! Hästi tabatud. Sellised mängud kipuvad üsna kiire vaheldumisega olevat ja selget pilti raske saada. Esimese ja kaheksanda parallelism on super:)

    VastaKustuta
  3. Coolid pildid. Välgupoiss on suur nagu karu juba. Viimati kui ma teda nägin, siis ta oli alles koerabeebi... :)

    VastaKustuta
  4. Võimsad pildid. Samojeedid ja malamuudid on maailma ilusamad koerad. Kindel see! Eks see ole ka põhjus, miks endalgi Samojeedi-plika.

    VastaKustuta
  5. Ilusad jah, aga vahel on selle ilu sees ikka üsna tugevate instinktidega "kodustatud hunt", kes on valmis väga karmides tingimustes kõvasti tööd tegema. Pildilolev samojeed ei ole kindlasti diivanilpikutav nunnu perelemmik, vaid üsna tugeva iseloomuga töörügaja:)
    Nunnu välimus on vahest petlik;)
    Aga Janne on tõesti superpildid teinud!

    Sandy perenaine Kati

    VastaKustuta