05.01.10

Mõrv

Käis mahlamuudipoiss Soomes. Reisis eraldi piletiga ja puha. Laevas just temasugustele mõeldud lemmiklooma puuri keeldus ka funnimõttes sisse kiikamast :)

Vaatas Lahti ümber ringi, maitses põhjanaabrite lõhnu, sõi kodust kaasatoodud krõbinaid, dešifreeris kurva näoga suusaradade koerakeelusilte...

ning

kuritarvitas usaldust... nuuskis ümber mökki, vaatas siia-sinna, kuni, kuni märkas põllul jänest, Soome jänest, edasine oli pure_zorromärgid_lumel_action :(

Kui ma mõne minuti pärast läbi hangede kuriteopaika jõudsin, oli jänkupoisi eluküünal kustutet :(

kurb


Pilt on illustreeriva tähendusega idanaabrite jänestest ja huntidest... www.fieroanimals.com

5 kommentaari:

  1. Instinktide vastu ei saa. Elu on selline. Järgmine kord kutsund sind hurtade maastikujooksudele. Seal näed kuidas loomadel katus ära sõidab. Ja seda vaid tyhipalja kaltsutuustaku peale mis liigub.

    VastaKustuta
  2. Kõva Välk! Väga kõva, jänes sellepärast ongi jänes, et ta on toiduahelas allpool. Midagi pole parata. Ma loodan et Sa Priit tõid jänese kaasa, ma olen ahjus jänese tegemises päris kõva.
    Lilla.

    VastaKustuta
  3. Ma ei teagi, kas enam julgen kepikõnnile tulla kui malamuudist murdja kaasas on :)

    VastaKustuta
  4. jaa, jänes on nämma! talvise jänese nahast saaks head kindad/mütsi kah, korjasid ikka saagi üles? :P

    VastaKustuta
  5. Nüüd on nii et peale seda tunduvad kõik väiksemad koerad ja kassid ka malamuudile mõnusa elusa mänguasjana, mida on hea murda. Peremees peab pidevalt valvas olema... Mul samasugune, nüüd 3-ne malamuut ja veremaitse on suus sest ajast kui sama juhtus ühe kassiga... :( Koer piltide peal äravahetamiseni sarnane :))

    VastaKustuta