16.01.09

Superv6imed

Jarek: mind hammustas kana-
libalinnuke
ja ma sain superv6imed
minust sai lindmees:
suled tiivad ja nokk
p2ris v2rk t2is komplekt
olen lendav ja munasid sittuv mees
kas sa suudaksid v6tta mind veel t6siselt?

minust sai lindmees yo!
suled tiivad nokk- t2iskomplekt noh!
nagu madonna vanus see on uskumatu
p2ris lind mitte kukk nagu sposato
lind nagu igavene kananahk
lind nagu Saksa vapp
aga mees nagu sead
mees
nagu 6lu higi masinad m2da
mees nagu tean mis wc pean valima kui on h2da
ehk siis lindmees!
ja kui nyyd kevadel loeks mu tibusid
siis tallinnast saaks tallinnuriik
mul on v6imed
kiren keset 88d
munen golfiraja vahel
lasen lastel end s88ta
ja p2rast s88n lapsed
et ei ole p2ris kehv lind
kui narrid lasen su laeall noka kyljest lahti nagu tetris
meil on naismehed meesnaised
maailmas t2is mutante
veel selline tyyp siis-
oleks v6ind minna hullemini
kui n2iteks oleks must saand
lehmmees hoopistykkis

2ra karda- me
oleme sarnased parem
l2hme ujuma- mul on lestad varvaste vahel
lindmees lindmees pool lind oujees

mind hammustas kana-
libalinnuke
ja ma sain superv6imed
minust sai lindmees:
suled tiivad ja nokk
p2ris v2rk t2is komplekt
olen lendav ja munasid sittuv mees
lid mees lind mees pool lind pool mees

Munnis Munk:
lind mees lind mees pool lind pool mees
Jarek:
kas keegi veel v6taks mind nyyd t6siselt?

6nneks alati seal
kus superkangelane
on ka pahad,
kelle k2est vaja p22sta planeet
ja siis loodan et ongi teil tarvis
lindmeest....

4 kommentaari:

  1. Priit!
    Lõpuks sain su kodeeritud sõnumile pihta :)
    Raul

    VastaKustuta
  2. :)))))))))))))))))))))
    hea

    Virks

    VastaKustuta
  3. Ma osta ei viitsinud, küll aga mängisin piraati.
    Ja ka mulle meeldib :)

    VastaKustuta
  4. Ei oleks iial uskunud, et Chalice sinna niisugust davincikoodi sisse mätsib. Onju :D Ma nagu Dan Brown kohe :) Peaks vist igaks juhuks selle pilguga ka plaadi teised lood üle vaatama?

    VastaKustuta