05.05.09

Laululahing ja regionaalpoliitika...

Laululahing, laululahing, laululahing... Kindlasti ei ole ma kõige objektiivsem vend siin sellele värgeldusele kaasa rääkima, aga ikkagi, natuke selline eurovisioontelefonihääletuse mõru maik jäi nagu külge :(

Keegi pani kunagi eurolaulu kohta karmid sõnad, et seal tšurbanilt tšurbanile alati 10 punkti :) Seda ma isegi mõistan, soomlaste muss on tõenäoliselt eestlastele söödavam kui sama teema Armeenia mägedepoegadele + selge ju seegi, miks me Venemaale täislaks punkte anname jne jne.

Krt, meie oma Laululahing :) seal regionaalse onupojapoliitika rakendamine kuidagi kummaline nähtus... Mingismõttes on Tõrvast isegi kahju... nüüd laksatakse ikka täiega, et WAF oli parim, aga teie võitsite :( et, siis mismõttes parim? ainus tõe kriteerium - telefonihääled ju...

Igaljuhul see allolev värk siin tegi mu ihukarvadega uskumatuid vigureid: tirel ette, tirel taha, kükid, tiritammed... :)



ja no see ikka ka, vääägev...



Jahitrofeedega oli selline stoori, et lugu anti neile teada finaalsaate hommikul... Helistasime kahupeale, et noh mis laulu saite, tema vastu, et mingi paganama inimjahi, mitttekeegi eiolesedakuulnudki :( nuh ja siis kostis telefonist rööögatus, appiii mu emmeissi teavad seda peast! :D Ei tea, kas olen vana vä? :))) ei, ei, ma tglt lihtsalt suur laulusõber :)

Kõik metsaloomad teadsid ammu juba,
et varsti tuleb inimjahiluba.
Nüüd õige aeg on valmis seada lõksud,
ka küüned, hambad ja need teised nõksud.

Hammas hamba vastu, juhhei!
Küüne vastu küüs, urjuhhei!
Metsaelu lõbusaks teeb
koopa seinal inimluust trofee.


3 kommentaari:

  1. Parim igatahes võitis!
    Pole siin mingit regionaalpoliitikat - Tõrva poolt helistas kogu eesti ,kaasaarvatud Tallinn. Olid küll WAFi-l mõned väga head seaded,nende Mahavoki cover ehk isegi kogu sarja parim esitus, kuid kui need seaded ära jäid(Rändajad) oligi wafi laul lauldud. Ja muidugi kõige enam häiris wafis jõuk kõrgeid naishääli ,kes peale ühetoonilise jorina mitte midagi ei suutnud.

    VastaKustuta
  2. siin on päris asjalik jutt http://vikerraadio.err.ee/helid?main_id=1136341

    VastaKustuta
  3. Minu nägemuses tõmbas Tõnu Kaljuste hästi otsad kokku: "Laulmine ei ole sport! Kõikide käes on võimalused armastada üht kvaliteeti, teist kvaliteeti..."

    VastaKustuta