11.12.08

Kardan oma elu pärast...

Ärkasin meeletu karjatuse saatel, higisena, üle kere värisedes, rebisin oma silmi, kõrvu, nina, põski, suud... tirisin kahe käega juukseid, tahtsin tunda mingitki valuaistingut... kas ma olen olemas? elus? unes? ilmsi? KAS MA PÄRISELT EKSISTEERIN? jooksin ummisjalu peegli ette... tean, et mind ei ole Orkutis, Facebookis, Rate's, Twitteris, MySpace's, LinkedInis... mul ei ole isegi MSNi... äkki mind ei olegi päriselt olemas? mis TEGELIKULT toimub? pliis, pliis, pliis... annaks Google vähemalt midagigi...

president ja sportlased on Youtubes, politsei kolib vaikselt sotsiaalvõrgustikku... Nüüd siis jalgrattatootja ka... oli seda veel vaja, krt... kuhu me nii küll jõuame? mis mu elust nii saab? päästke mind! :)

Check out Scott Sports pages on Facebook and become a fan. Up-to-date info on all the happs. Last product presentations, videos and news on one page Click here

3 kommentaari:

  1. Kah nüüd asi, mille pärast karta :)
    Igale poole polegi vaja ronida.

    VastaKustuta
  2. Paras aeg teha pisike retrospektiiv. Aasta on möödas. Ma võin sind lohutada - sa oled juba poololemas :)

    VastaKustuta
  3. just täna hommikul vaatasin ja mõtlesin, et peaks sellest kirjutama :)

    VastaKustuta