10.09.09

Varg Veum

Haigused on minust siiani suure kaarega mööda seilanud (ptüi, ptüi, ptüi) aga, kui ikka enda haardesse rabatakse, siis täiega :( Õues suht suvi veel, mina horisontaalis... ei ole normaalne, kohe mitte ei ole :(

Arst: palavik on organismi kaitsereaktsioon ja aitab ise kõige paremini viirust tappa. Rohkesti C-vitamiini ja palju juua ning puhata – need on algul peamised... Siililegi selge jutt. Puhkamine tähendab puhkamist, mitte arvuti taga töötamist, feisbuke, twittereid, blogisid jne Puhkamine tähendab mittekrdimidagi tegemist... mismõttes? lugeda ka ei tohi vä, telekat vaadata?

ja siis tulid sõbrad appi...

Sellised head sõbrad, kes igapäevaelus ostavad meile mujalt maailmast kokku meie teist elu, kuhu me läbi helesinise ekraani õhtuti sukeldume, unustame töö, naelutame oma väsinud silmapaari järjekordset seriaali jälgima ning saamegi kuulsateks, kummalisteks, ilusateks, rikasteks, headeks, halbadeks...

Vot selline ports, et mitte öelda "mõni" film toodi mulle palavikuga võitlemiseks :) Ma ei saanudki nüüd aru, et kas tõesti paistab mu haigus nii kole välja, et terve sügise pean neid filme sööma?

okok. Ma olen väääääga kehv seriaalide vaataja, põhimõtteliselt. Kui mitte just AK-uudiseid või Eesti MM-valikmänge tõsieluseriaaliks lugeda... Kinos käimisega on teine teema. See tähendab, et ma ei ole vist väga "keskmine vaataja" ja minu nö testvaatamisest on vähe abi, sest äärmused ju lõigatakse enivei ära. Ehk, kui järgmised filmikesed peaksid meie telesse jõudma, siis mind õnneks süüdistada ei saa :)

Varg Veum

Varg Veum on Norra värk. Gunnar Staaleseni kriminovellide põhjal vändatud kuueosaline filmisari. Peaosades eradetektiiv Varg Veum, keda kehastab Trond Espen Seim (Facebookis The most sexy actor in Norway fännklubi) ja tema Land Rover Freelander.

Mulle meeldib Norra värk :) Mulle meeldib Bergen. Juba kunagi ammu-ammu, võõra riigi armees teenides, olin sunnitud selle linnakese tegemistega kursis olema. Mulle meeldivad viikingid ja bente skarid ja ole gunnar solskjärid ja ole einar bjorndalenid ja thor husovdid ja birkebeinerid ja den store styrkeprovenid...

Tänu sellele, et kaks korda olen non-stop pedaalinud Trondheimist -Oslosse 540km + 540km, on mul Norra värki üldse oma suhtumine...

ja vahet ei ole, et Varg Veumil ei ole relva, et ta just eriti osav ei ole, et ta enamuse oma klientidega linade vahele ronib, et filmis väga harva naeratatakse, et kindlasti peab olema mõni omasooihaleja või transvestiit pundis, et alla kolme laiba ei saada kunagi hakkama, et vändatud fantaasiate peale ikka annab tulla, et enamus ajast on taevas pilves ja sajab, et taustamuusika on raske ja rõhuv, et räägitakse norra keeles, et üks osa kestab poolteist tundi, et karbilt loen alla 15-keelatud ja thriller... ikkagi vaataks ma Varg Veumi 6 järgnevat osa ära :)

aga äkki see kõik on mu palavikuga seotud? :D

Puhata on vaja juu, mitte telekat/arvutit passida... värskelt remonditud Hubble koskoseteleskoobi uued galaktikate pildid ei lähe arvesse... need ravivad ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar