07.10.10

Eile olin ma lätlane

Kas normaalne eestlane sõidaks maha 700km, et kaks tundi järjepanu kuulata 110+ destibellist lärmi, millest umbes tunni jagu korra(röögi-)takse neljatähelist sõna: "RIGA, RIGA, RIGA!"? Aga, noh, egas ma ei ole kunagi ka väitnud, et normaalne olen :)

Tõstku käsi poisslaps, kes Moskva olümpiamängude ajal juba vaikselt tüdrukuid piilus, aga kes ei ole kunagi üritanud oma õpilapäeviku kaanele Winnipeg Jetsi logo joonistada! Näen saalis ainult üksikuid arglikke pilgu põrandasse neetijaid :) Ei, ei, mitte et te ei mäletaks seda Kanada linna jäähokimansat, pigem teema äkki hoopis poistepiilumise mahasalgamises :)

Kellele meenub Bobby Hull, CCCP, Mihhailov, Petrov, Harlamov, Jetsi võit Winnipegis, kes teab millise kolksatuse teeb litter, kui ta pilkases pimeduses teisel pool tiigiservas vanadest laudadest kokkuklopsitud väravasse jõuab, kelle sääred_põlved olid talviti vaikimisi sinakaslillad, kes blaaaaaaaaaah, see teab, miks ma eile Riias olin... ;)

Kui poleks olnud Winnipeg Jetsi, siis poleks olnud midagi ameeriklastele müüa (nuuks), see tähendab, et ei oleks meil praegu NHLi mansat Phoenix Coyotes, ning suurde ja tugevasse idanaabrite liigasse KHL kuuluval Riga Dinamol poleks lihtsalt olnud ka sellist kuulsat sparringupartnerit.

Muideks, kohtumise piletid kadusid eelmüügist 14 minutiga!

Eelmisel korral Arena Rigal käies tegid ka ameerikalsed ilma, siis küll pisut teine valdkond, Linkin Park nimelt :) Nüüd sain esimese tibutagi ka just vokaali nautides, äkää, mitte Chester ja ameeriklaste hümn ei olnud süüdi, ikka lõunanaabrid oma dievs sveti Latviju-ga, seda laulis nimelt kogu 10 520 fännist koosnev täismaja! Võimas.

Show! Möll! Video! Möll! Show! Maarjamaal tundsin sellist fiilingut viimati vast Saku Suurhallis, kui OMi hõbedasele Prantsusmaale kossus nelja pointsiga pähe panime! Lätis jäid küll kohalikud 1 : 3 alla, aga fännid (loe: 99,9% saalist) ei lasknud ennast sellest väga heidutada :) Vinge oli! Kade olin...

ps
Tänud vanemale pruunsilmale, super kamraad oled ;)

3 kommentaari:

  1. Mina tõstan käe.
    Meenuvad nii CCCP kui Harlamov, aga Winnipeg Jetsi logo ma päevikusse ei ole joonistanud. Ma ei ole sinna joonistanud paljusid asju. Lihtsalt olen kehva joonistaja :)

    VastaKustuta
  2. Viimane lause sinu sissekandest on nagu eriti äge (Y)...isa ja poja selline suhe...superluks!

    VastaKustuta
  3. eks ma pean ikka pingutama, rattatrennid on ju piiiikad :(

    VastaKustuta