Kui Tallinnas võidavad pedaalisõtkujad roolikeerajaid: loe SCOTT vs PORSCHE, siis arenguruumi on veel küllaga :) Brasiilias, São Paulos pani rattur tipptunnil helikopterilegi pähe...
Meiega võrreldes on selles Lõuna-Ameerika linnas lood ummikutega muidugi veits nagu kehvemad (veel), see selleks, testi point oli simpel: tipptunnil liigud punktist A, punkti B ja transpordiliik su enda valikul.
rattur 22min
helikopter 33min
jooksja 1h 6min
buss 1h 11min
auto 1h 22min
jalamees 1h 32min
ok, vblla vajaks helikopteri piloot lihtsalt mingit euroopast pärit kiirkoolitust, nt meie svenssonitest sularahasõprade poolt ;)
Mulle meeldis selle võistluse puhul veel see, et inimene, kes otsustas terve tee jalutada jõudis autost ainult ca. 10 minutit hiljem kohale (ei leia praegu enam üles seda artikli linki).
VastaKustutaKõik on tore ja õige AGA rattur ja koperdajaga reisija ei ole ju võrdväärsed võistlejad antud "võistluses".
VastaKustutaMa saan aru, et aeg läks käima maja eest, kus rattur istus juba sadulas, ja kopterireisija läks liftiga katusele. Eks? Tiba jääb selline pooliku tõe maitse juurde asjale. Lisaks - miks kopter alles saabub, kui rattur juba ammu väntab? :)
Õigem oleks olnud minuarust sedasi:
Rattur, kopterireisija, jalutaja, mopeedijuht istuvad ühes toas. Alasti. Ajavad omale riietuse selga ja võtavad oma transpordivahendi sealt, kus see asub parasjagu kui ei kasutata. Rattur siis toast või keldrist, rollerijuht tänavalt, kopteri omanik katuselt. Seisva mootoriga.
Kahtlustan, et sel juhul võidaks kas kopteri või rollerijuht. Nagu näha ka videost - panevad tsiklid viuh ja viuh ratturist mööda autode vahel :)
CO2'st ja ummikutest siinkohal ei räägi. Ka rattur eritab gaase ja hiinas on rattaummikud ;)
http://www.psfk.com/2009/09/bicycle-beats-helicopter.html
VastaKustuta