29.10.09

Kogu lugu

Mõned nädalad enne "närimiskummistlaekinnitustega" konkureeriva kino survel toimunud CC Plaza hindade stabilisatsiooni :) olin ma pere nooremate ja vihasemate meeste survel sunnitud Michael Jackson “This Is It“ piletid eelmüügist lunastama. Edasikaebamisele see otsus ei kuulunud. Niigi jäi vanemal pruunsilmal O2 Arenal käimata :( sellest ma natuke kirjutasin kunagi...

Vaatasin, et eelmüügi hind mitme pileti pealt ikkagi kokkuvõttes suht suur, võtsin julguse kokku :) ning panin kinomeestele maili, et vasssap? kuidas te töölisklassiga käitute. Oh üllatust, nagu automaatvastajast tuli loetud minutitega vastus: tulge ja vahetage piletid kassas odavamte vastu. Vabshee. Kuidagi uskumatu tundus. Oleks ma selle teate varem mailile saanud, siis oleks limonaadikino tiimi ikka kohe korralikult kiitma kukkunud :) Samas olevat neil ju veebis vastavasisuline info ammustest aegadest üleval rippunud. No ei kola ma seal sellise pilguga ringi. Vahetpole, igaljuhul ei jookse ka veel Sakalasse üle...

Filmist. Ilus oli. Võimas oli. Armas oli. Naljaks oli. Kurb oli. Lased popikooni hittidest ennast täielikult sisse mässida, täiega sisse, korraga märkad, et super staadionikontserdi asemel naudid tglt kulisside taga toimuvat proovi, kus kogu etendust jälgivad vaid asjaosalised ise :( Adud, milline perfektsionist oli tegelikult see õbluke kunstnik, kelle looming ei unune vähemalt sellel planeedil vast kunagi...

kartsin, et lõppu on lisatud ka mingid lefa-lefa teemad, aga õnneks mitte.

ei pea lapsemeelsuse, nahavärvi ja ninakuju üle aasima, geeniused ongi mingist kandist sajaga üle võlli, kuulake parem seda siis:



Medley Michael Jackson
by whiteblog

ah jaa,
pro kretinismi killuke: Peale MJ ja tema meeskonna oli pildis ka hjuudz Nokia, loomulikult Apple ning kui mu vana mälu nüüd alt ei vea, siis ka Toyota.

Minge vaatama, väidetavalt jookseb see kinodes vaid 2 nädalat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar