30.11.09

Pardel vs žilett

No meeldis mulle see sakslaste Braunile meisterdatud printreklaam: "Anytime. Anywhere. The PocketGo from Braun" - lihtne ja konkreetne point.



Ise olen kogu oma teadliku elu habeme hävitamiseks just pardlit kasutanud, kuni, kuni... Paris-Dakari 2,5kuu jooksul kohe kuidagi ei õnnestnud telgist alati pistikupesa üles leida :) Ja kui Mäksist kaasvõitleja lõpuks detsibellidele hoogu andes vile üles võttis: "Saa ükskord meheks, rsk!", siis nagu ei olnudki valikuid... praegu ei kujutaks ettegi, kuidas ilma žilettideta läbi ajada ja mingi pardliga lõuga siledaks möllata :)

Vana elektriline habemeajamisaparaat leidis kusagil Senegali pealinna turul, loomulikult peale meeletut kauplemist, endale uue õnneliku süsimusta omaniku :)

3 kommentaari:

  1. Mitu sekundit sellise seeria ülesvõtmisele kulub? Kas jõuab ikka korraliku pildil oleva habeme aetud? Tarbija petmine.

    VastaKustuta
  2. Ah, eriti ajulage on hakata siin tarbija petmise üle vigisema! Minu meelest täiesti geniaalne point ning üks keskmine tarbija ei ootagi, et reklaam kuulutab 100% igavest tõde. Kuigi tooteid tehakse järjest kasutajasõbralikumaks ka inimestele, kelle IQ ei ületa kehatemperatuuri (a'la hoiatussildid mikrolaineahjul - "ära kuivata ahjus lemmikloomi!"), ei saa nende järgi ometi maailma üha lihtsamaks (loe: igavamaks) teha.

    VastaKustuta
  3. kurimuriga nõus, aga ma nii kriitiline ei oleks... äkki Anonüümne on kaugelt üle keskmise tarbija :)

    VastaKustuta