10.02.10

Reklaamisekundi eest MILJON krooni!

Tapsin eelmine pühapäev oma kaabeltv kanaleid ning korraga, hoplaaa, oh üllatust, mul on ESPN America, mis kannab livena üle Super Bowli, ehk siis NFL-i, ameerika jalgpalli finaalide finaali... mitte, et ma sellest mängust nüüd väga palju jagaks :) lihtsalt, reklaamipausidel ülbitsevad ostaostad on meie maailmas asetsev omaette maailm...

Seda ülekannet (või osa sellest) vaatab: 151.6 miljonit inimest, 200+ riigis. Kusjuures 40% helesinise ekraani taha naelutatutest on minusugused, kes ei taipa mängust midagi :)

30-sekine reklaamklipp maksab 2,8 miljonit dollarit, ehk 31,6 miljonit EEKi. Sekundikeses eest miljonit eeku :O Kõht hakkab valutama :)

Kahjuks/õnneks keegi targem mulle ei öelnud, et mu ESPN ei näitagi neid reklaame, pause täidavad omasaadete tutvustused :( Oligi hea, sain kenasti öösel 1.30 põhku ning järgmisel päeval värskena tööle :)

Hommikul ju enivei kogu asi kenasti üles riputatud, nt Adweekist tsekkasin mina.

Reklaame jagus tõesti igale maitsetele. Toyotast oli veits kahju ja tsipa Lancest ka, mees vaeseke peab nüüd humalamärjukese promomisega oma rahakotti täitma :(



Car.com meeldis, ratas ja defekas ja stoori :)



Coca-Cola lähenemine üllatas ka, aga seda siia ei pane, otsige ise :D

2 kommentaari:

  1. "151.6 miljonit inimest, 200+ riigis"

    Ei tea mitu miljonit vaatajat siis ka eesti peale arvestati :))
    Ei lähe see vaagen peale USA enda ja ehk ka Kanada ja Jaapani tegelikult muule maailmale üldse korda.

    VastaKustuta
  2. eks meil tulevikus huvi sõltub nt veits sellest mehest :) http://www.margushunt.ee/ põhjanaabrite 06 andmed: eri sarjades üle 100 tiimi, üle 1500 litsentsiga mängija. No need ikka superbowli vaatasid vast :)

    VastaKustuta