09.06.09

Mu vanavanaisa ongi Brad Pitt!

Muidu, teate, ma sündisin 28. märtsil 2009. Mu emapoolne vanavanaisa on Brad Pitt. Või siis täisnimega Brad Pitt Del Lago Degli Orsi. Mu emps on Pakkasukon Cajun Carnation, suupärasemalt - Cindy. Issi on Sharky alias Akamute's Over The Ocean.

Ma olen ikka igati lõbus sell, aga ma pean natuke harjuma veel oma uue koduga... Vahepeal kipub nutt vägisi peale, niuts, niuts... Teglikult meeldib mulle lumi, palju lund kohe. Päriselt ma ei teagi veel, et milline see lumi päriselt päriselt on. Ja siis tahaks ma veel suureks saades kelku vedada. Sest nagu emme mulle jutustas, siis mu juured tulevad Alaskalt, seal on kelgukoertel tegemist kuipalju... Isa ütles, et iga asi omal ajal, praegu ma kasvan kõigepealt veits ja küll ma veel jutustan oma tegemistest. Onju. Mõned pildid minust ja mu uuest sõbrast ka siis.











oih, ma unustasin ju oma nime üldse ära. Cheya's Fire N Ice, aga hüüavad nad mind VÄLK ja VÄLK :)

2 kommentaari:

  1. No nummimeetri pauk, midagi pole öelda! Tomm

    VastaKustuta
  2. No seda Välku tahan ma ka näha, loodan, et ta paukuma ei hakka :)

    VastaKustuta