13 kuud tagasi heietatud teema Rõõmupakett:
Täna oli meil ikka suhteliselt produktiivne reklaamikoosolek... Põhiline teema käis sisu ja pakendi ümber. Vaatenurk selline: kas inimesed aduvad allahindlustele tormi joostes ka, et mida nad selle suure protsendimiinuse eest tegelikult saavad? Ikka võidab see, kel surres rohkem asju... Diskussiooni käigus jäime enda juurtele kindlaks, hind peab olema õiglane, aga müüme ikkagi mitte HINDA, vaid VÄÄRTUST, EMOTSIOONi, mida läbi meie poolt pakutava raua on võimalik saada...
Edasi jõudsime ääriveeri sinnani, et äkist oleks mingi paketiteema aktuaalne? Mitte selline nõukaaegne Brežnevi pakike, kus peale defitsiitse kauba antakse kohustuslikus korras kaasa ka mingit saasta. Pigem nii, et luues ühe või teise paketi, inimesed mõtlevad vähem tootele endale, aga saavad aru, millist naudingut sellega tegelemine annab. "Spordipakett", kuhu kuuluks siis näiteks suusad, saapad, kepid, aga ka treeneri nõuanded, söök, jook, regamine mõnele vingele üritusele jne jne. Veel tuli rataste osas kõne alla "transapakett", "linnapakett", "tervisepakett" ning veel nipetnäpet, kuni jõudsime "rõõmupaketini" :) Ja läkski normaalne konstruktiivne töömeeleolu laadaks :) Piinlik kohe...
järgnes videoke, mis on eiteaküllmiks :) kogunud 2 660 965 vaatamist :) tseki siit http://www.youtube.com/watch?v=6yDRm29H5c0
ja lubatud teine osa:
Kui raua müügist rääkida, siis kõiksugu hoolduspaketid peaksid kasutajale omajagu väärtust pakkuma. Niipalju, kui ma külapealt olen kuulnud, siis kõik, kes on rattapoest ratta koju toonud, siis üldjuhul tagasi hooldusesse lähevad nad sinna, kust varustuse ostsid. Suusaga vast sama teema. Kui sa rattamüüki tehes müüd ja räägid hoolduspaketist, siis järgmine kord inimese poe või töökoja ukse vahelt sisse saades võib talle igasuguseid uusi ja huvitavaid vidinaid näidata. Selliseid mille kohta tal polnud aimugi, et tal neid vaja võiks minna.
VastaKustutaNõus. Peaasi, et neid ikka tõesti vaja läheks ja ta sammukese täielikule õnnele lähemale astuks :)
VastaKustuta