31.03.10

Katkine suusajogurt

Põhimõtteliselt olen ma suur piimatoodete fänn, Tere fänn, Kohukese fänn, Mumuu fänn, Black Mama fänn, punkt. Päevas kulub paar liitrit valget lehmajooki, ptüi, lehm joob vett ju :) Uuesti: päevas kulub tavaliselt paar litra emaste lehmade piimanäärmete poolt toodetavat valget vedelikku. Krt, linnamees, "emased lehmad" :)

Eile hakkas mulle silma, et mitte öelda ronis vägisi ka ostukorvi, selline toode: "Suusajogurt!" Kõlab uhkelt. Millegipärast pole seda varem letis näinud (ega ma just eriti aktiivne toidupoodleja ei ole ka, sry, kallis abikaasa :).

Uus jogurt lajatati meie toidupoodidesse juba eelmise aasta detsembris. Ok. Maitse oli väga hea, šokolaaditükid sobisid ka imehästi, selline nostalgia_Jõmmu tunne tuli :) Probiootiliste Lactobacillus acidophilus ja Bifidobacterium maitset ei tundnud, aga ju nad aitavad mu kõhul korras olla või midagi...



Miks pakendile "katkine šokolaad" kirjutet, sellest ma aru ei saa. Aga, ega ma ei peagi kõikidest maailma asjadest aru saama.... Kuigi, katkiseid asju ei taha osta ega süüa :)

Müts maha Tere ees, kes on juba aastaid olnud Eesti Suusaliidu, ja Jaak Mae ja tema suusakooli toetajaks. Respekt! Nii, ja seda enam ei saa ma üle ega ümber pildivalikust?!? Kas tõesti ei ole varianti siis meie suusasangarist selle jogurti tarbeks spets klõpsatus teha?

Google > search pictures > Jaak Mae

ja saad sellise pildi :( kustutame teised sponsorid ära ja las minna... natuke nagu piinlik või mis? :(


Foto: Postimees / Scanpix

3 kommentaari:

  1. tegelikult on suusajogurt meie poelettidel juba aastaid, lihtsalt photoshopitud riietega Jaak Mae ilmus selle kaanele alles hiljuti :)
    http://www.epl.ee/artikkel/133456
    Sa Priit vaatad poes käies ikka väga vähe ringi :P

    k

    VastaKustuta
  2. Järelikult töötab, Iffi keefir ja Vanilla Ninja jäätis, jne :)

    VastaKustuta