10.04.10

Sünnipäevalaks

Juba üheksas aasta järjest ei lasta mul oma sünnipäeval kodus olla... ikka ja jälle sunnitakse kusagil soojas kliimas rattaga maanteed mõõtma... kole kohe, et mitte öelda, mulle see igatahes meeldib, täiega :)

Seekord taas Toscana, Montepulciano

Seltskond super, palju uusi tuttavaid ja palju vanu tegijaid...

Oma elektroonilise mängukanniga oleme juba päris hästi teineteist tundma õppinud... alguses üritasin küll veits linke väänata, ei saanud korralikult pihta, et kuidas ikkagi kerge nupulevajutusega on võimalik imelihtsalt käike vahetada (tglt pika kindaga oli ka suts keeruline, aga harjusime).

Ütleme nii, et selle vokiga on ikka kõvasti aasitud :) a la "OI MA TAHAKS NÄHA KUIDAS RATTARALLIL OTEPÄÄ TÕUSUL AKU TÜHJAKS SAAB!" jne jne

Kirss tordile pandi ühe väga omapärase sünnipäevakingiga, mida mu laagris olevad head sõbrad korraldasid (tnx :) Kui ikka jääd tühja akuga teepervele ja ratas ei käivitu... mida sa õnnetu hing peale hakkad? Varukumm ei aita, õhuballoon ei aita, pump ei aita, geel ei aita... ainus võimalik lahendus: KÄIVITUSJUHTMED ehk krokodillid!!! :))) tänuuuud, nende kablade koht on mu sõidusärgi tagataskus igaveseks bronnitud :)

Alati Teie
Priit Käivitusabi Salumäe



Kohalikud olid mu sünnipäeva ikka täiega oodanud, korraldasid selle auks kohe suuuuure rattavõistluse, kohe nagu mingi Suurupi- või Vääna- või Nabala rattaralli. Muidu oli sigalahe üritus, tore ning tähtis kihutamine, äkki oleks mul pidupäeva puhul isegi võita lastud, ainult, ainult et, vihma sadas, ja kui vihma sajab, siis ei lähe ju normaalne inimene oma ratast ja riideid määrima :) suhkrust saapamaa pojad, rsk! Ise hüüavad mõnuga: "Cancellar ja cancellar!" Äh!? Cancellara stardis?!? Suur Fabian ise vä?? Mis siis, me ei karda, meil on Raudmees Ain-Alar Juhanson ja Griša ja Füürer Aitab!!! Neeme ja supercool seltskond ja õhtuks tuleb eks_Ag2r_Bouygues_bulgaaria_Kalevšokolaad Erki Pütsep ka :) Aga, ei, jätsid kuradid külma kõhuga kogu businessi ära, lükkasid selle liiihtsalt mai algusesse edasi, tore, mott, jokk. Vahtisid meid nagu krdi imeloomasid seal stardipaigas :)


Rocco baar ja hunnik õnnetuid eestlasi :)

Sünnipäevalapsele olid kohalikud oma ombrello ragazza sebinud! Tuleb tõdeda, et väline vaatlus viitas küll sellisele 70+ kategooriale, aga ega teised peale Edgarpoisi ja Valentino Rossi saagi endale nooremaid lubada :)
Tegime lõpuks ikka soti ära :) küll treeningtempos.
Afterparty oli seff, kinke sain veel, aga nendest hiljem ;)
ei
ühe panen ikkagi, spetsiaalselt mu vanemalt pruunsilmalt, uhke olen tema üle :)
Biitlite Musträsta cover
nautige

2 kommentaari:

  1. Palju õnne ja asju ka takkajärgi! :)
    igavesti ilus laul on jah

    VastaKustuta
  2. Kasutajale Ago meeldib sinu "Sünnipäevalaks" :-D

    VastaKustuta