19.05.09

Kuidas tegelikult panna suu vett jooksma ja kurk kuivama? - neuroturundus

Hispaanlaste cerveza Mahou Premium Light on oma reklaamklipis kasutanud ajuuuringut ehk neuromarketingi. Meie alateadvust mõjutatakse täie rauaga. Näeme videosse üliosavalt peidetud varjatud sõnumit ehk nõudlusetekitajat, et mitte öelda janukustutamisele õhutajat, ehk osta_ostat, või tulge_meie_boksi hüüatust or tarbi_seda_toodet... võta seda kaubamärki... räägi sellest sõpradele, kiida naabrile... ole cool, moodne, IN

Ei, see ei ole see, et avad õllepudeli tagurpidi ja taaras sisalduv vedelik on niiii kalorivaene, ja lihtsalt ei suvatsegi kusagile voolata... see ei ole ka vingelt steppiv paarike, kes suudab pea alaspidi tantsida, sest nad tarbivad ju nii liiiiiight humalajooki, lausa 35% vähem kaloreid...



See, mis ennast täie mühinaga teie alateadvusesse istutab, piilub absoluutselt stoilise rahuga toa ukse vahelt sisse... oma jõulise punase värviga ei ole ta just kõige tagasihoidlikum, aga... oma tööd teeb superhästi... tekitab aju paremas poolkeras tõelise alateadliku rahuldustundelaksu... vaadake, kas näete? ;)

ps
Taustaks kõlab kaheksakümnendate hitt - Technotronicu "Pump Up The Jump", siin küll vahtralehemaapoiste Lost Fingersi esituses ja no ülilahedalt. Kuivaritele, nagu mina, soovitan soojalt jazzumeeste Lost Fingerite albumit "Lost in the 80s"... sealt leiab Billie Jean, Careless Whisper, Tainted Love jne

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar