16.12.08

Tublid ajakirjanikud

Kirjutan mina siin vaikselt omi salajasi mõtteid lauasahtlisse ja ükshetk, hoplaaa, ajakirjanikud prõmmivad ukse taga :) Umbes nii, et mina, see ja see ühest kenast päikesekarva varjundiga ajalehest, TEEME LOO! Sa kirjeldasid oma blogis värvikalt rahvasaadikute ööelu, et nüüd aeg seda kõike meie lehes kajastada... Üritasin viisakalt keelduda, pole sellele jamale küll mingit poliitilist maiku vaja külge pookida...

Kui kogu teema mustakollaselogoga spordivarustust müüva keti oravate vihkamiseks tembeldatakse, või meid hoopiski mõne raskemakaalulise looma fännklaabiks kuulutatakse, siis hakkab alles nalja saama :) Kuidas ma Jürgen Ligile edaspidi suusarajal otsa vaatan? :D
Issanda loomaaed on kirju... Mina ja mu tööandja on jätkuvalt apoliitilised... lihtsalt kole on vaadata ja ei saa vaiki olla, kui inimsed teavad/tunnevad väga hästi hea maitse piiri, ning ületavad selle täiega :(

Ootan põnevusega homset lehte :)

1 kommentaar:

  1. Tuli ära :)
    http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=308624

    VastaKustuta