01.12.08

Pinocchio pani Buratinole pähe!

Mu vanem pruunsilm teatas eile pidulikult, et teeb meile pisikese jõuluüllatuse. Koos Susan Lillevälja, Elis Aunaste, Eva Püssa, Bert Pringi, Tarvo Kralli, Peeter Veltmanni jt esineb muusikalis „Omaette jõululugu ehk SUUR SEGADUS! hüüdis Buratino"

Muusikalises muinasjutus kohtuvad paljud laste lemmiktegelased - Buratino, Lumivalgeke, Okasroosike, Tuhkatriinu ja Prints. Jõuluvana soovib, et kõik jõulupeod, nii pärismaal kui ka muinasjutus, läheksid toredasti. Aga just sel aastal hakkab Nõiaella koos oma kurjade abilistega tembutama ja tahab kõikide muinasjuttude lõpud segi ajada. Selles loos saab möllu, lauldakse palju laule ja lüüakse tantsu...

Seoses Buratinoga meenub mulle aga aastatetagune seik, kui oma praeguse kalli abikaasaga alles teineteist tundma õppisime.
Ilus olemine, vaikne muss, armunud noored...
Väljavalitu puurib ja puurib mind oma terava pilguga ning korraga hüüatab: "Tead, sa oled niii ühe muinasjutukangelase nägu!" Noh, eks mu enesetunde egomeeter laksas kohe sajaga lakke, silme eest jooksid läbi mehed, kes tulevad valgel hobusel kappadi-kappadi ja killivad kõik tuldpurskavad lohed ning päästavad ahelaist kuningatütred jne... kahjuks rebitakse see habras unistus üheainsa kiljatusega pooleks: "Sa oled BURATINO moodi!!!"... ok, vanajumal on mind jah kahjuks/õnneks keskmisest suurema ninaga õnnistanud (Jack Trout: eristu või sure :) Eks mu ilme ei olnud vist eriti päikseline. Viisakas vestluspartner parandas end kohe: "Ei, sa ei ole ikka Buratino moodi. Keegi teine oled. Las ma korra mõtlen...." ja siis tuli oluline leevendus, täielik rehabiliteerimine: "Jess, sa ei ole tõesti Buratino, sa oled täpipealt Pinocchio! " hakkas, hakkas mul kergem :)

Leia 10 erinevust Carlo Collodi loodud lastejutustuse "Pinocchio seiklused" ja Aleksei Tolstoi lasteraamatu "Kuldvõtmeke ja Buratino seiklused" tegelaskuju f***** PIKANINALISE PUUKUJU vahel :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar