Õnnestus mul täna üle miljoni aasta taas 3D kino vaadata. Maailma esimene TÄISPIKK digitaalne mängufilm Reis maakera südamesse. Oma esimese 3D vaatasin nõuka ajal Kiievis, meeldejäävaim hetk oli šampuse valamine rahva hulka, saal kiljus mis kole. Hiljem olen võsukestega veel mingit filmi vaadanud, kus iga natukese aja tagant löödi ekraanile kiri GLASSES ON/GLASSES OFF! :) Siis võis prillid pärast endale jätta, kuigi tavaelus pole nendega väga midagi teha. Nüüd pandi valusalt, kes prillid vasakule paneb või katki teeb - trahv 1000 krooni! Karm värk, aga nagu juuresolevalt pildilt näha, siis äkki Karl Lagerfeldi käsi mängus? Võiks isegi 3-4 tonni küsida... :) Loodan, et juuresoleva pildi eest väänama ei hakka keegi. Saalis filmimine, pildistamine ja muu jäädvustamine on ju rangelt keelatud.
Film ise oli nii ja naa, pojale vist sobis rohkem ;) See mitmemõõtmelisus ajas vahepeal natuke närvi. Filmi alguses öeldi, et aju harjub ja järgmiste prillipähepanemistega on juba palju lihtsam. Ime ka, 150 krooni seanss... kui oma mõnikümmend linateost CC Plazas nauditud, siis garanteeritakse äkist täielikku 3D maailmavaadet?
Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna teile rääkida... nagu ikka, kiiksud löövad välja. Arvake ära mitu nähtavat firmamärki satub kinolinale juhuslikult? NULL. Ehk, siis, süžees on KÕIK tootemärgid väääga täpselt paigas.
Sellise nurga alt vaadatuna oli Journey to the Center of the Earth filmi peategelane pocket- ilmamõõdik/tuulemõõtja (kindlasti on mingi suupärasem nimetus ka olemas) Kestler. Mitu, mitu pikka pikka sekundit saime linnulogo nautida.
Suhteliselt sefilt oli kaadris ka Mazda. Filmi lõpus, kui tegelased olid ootamatult püstirikkaks saanud, näidati meile maja ees säravat hõbedast Mazda CXi. Kui tootjad papi peal väljaks poleks, siis tõenäoliselt oleks sinna pigem mingi Bugatti Veyron, Maybach 62, Mercedes-Benz SLR McLaren topitud/sobinud.
Kõik OSTA-OSTA ei pea pildis olema. Hästi töötavad ka vestlusesse poetatud killud. Kõne all olevas filmis oli selline kahekõne, et kle, kas sul on Gameboy? vastuseks: Ei loomulikult PSP. Üks hea verbaalne product placement on kirkalt meelde jäänud eelmisest Bondist. Üldjuhul ikka Omega kell vilksab ette ja taha, suures ja veel suuremas plaanis... Saab aga ka teistmoodi. Kuulake klipp lõpuni.
Google, mingi telefon ja outdoor kell (loodetavasti Suunto:) said ka paar korda pilti.
Vot selline huvitav kinoelamus :)
ps
lemmikuteks on mul tulevikku kajastavatessse filmidesse istutatud brandid. Tekitab ju usaldust, et mõnesaja aasta pärast ikka tegijad ollakse. Näiteks I' Robot ja Audi, JVC, Converse jne oksendamiseni... tsekka siit
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar