28.04.09

Knowing me, knowing you, ah-haa. There is nothing we can do.

Nu napilt oleks selle filmikese maha maganud... ajal, mil Alex Proyasi ( tema värk ka "I, robot") "Teadmine" (Knowing) meie kinodesse jõudis, sai Itaalias pedaale tallatud.
treiler http://www.youtube.com/watch?v=uxPQhm_Aq-E

Põhiteema siis selline, et ameerikamaal sunnitakse klassitäit õpilasi joonistama pilte oma tulevikunägemusest. Laste kunstitaiesed pistetakse 50 aastaks kinnisesse kapslisse. Üks pisikene salapärane selgeltnägijanastja täidab oma paberilehe "juhusliku" numbritejadaga.

Poole sajandi pärast kaevatakse kapsel välja ja ohoooooooooo, tüdruku kodeeritud sõnum ennustab täpselt viimase 50 aasta katastroofe, millest viimased kolm on veel toimumata... (Natuke nagu Tom Cruise ja "Minority Report")

Ja siis läheb aktsiooooooniks...
Ma ei tea, mis on Nicolas Cage võlu, aga ta on sigahea näitleja. Vblla on ta selline mitteiluskõvapoiss, vaid pigem naabrimees nagu Harrison Ford, aga ta kohe no oskab, rsk :)

Ei suuda aru saada kas ja milleks üldse on selliseid filme vaja vaadata? Äkki selleks, et natuke oma igapäevaste_maiste_rabelemiste juurest aduda, milline tolmukübe sa universumi mõistes ikkagi tglt oled... Olge õnnelikud sellega, mis on ja nautige iga krdima elatud päeva, täiega... Piisab päikesel korraks köhatada :( ja meist pole jäljeraasugi alles.

Mulle meeldis see film. Väga. Mõne asja oleks loomulikult vahele jätnud ja ringi teinud :) aga, suures plaanis - kinos vaatamise film kindlasti!

Product placement: ma olen ikka täiega rikutud vend :) Vaevalt tänapäeval midagi juhuslikku sellise kategooria filmi satub. Poiss ütleb isale: "Lähen Discovery Channelit vaatama", tüdruk poisile: "Loen National Geographicut". Ei pea logodega laiutama ega demonstratiivselt ostaosta kellelegi otsaette lajatama...

Üheks oluliseks peategelaseks oli muideks ka veel FORD F-150 SuperCab Xlt machokastikas. Seda jätkus söögialla_söögipeale. Tsipake Mazdat sai ka pilti, isegi tulnukad suutsid selle roolimisega tegeleda :)
Ning ovkoooz Google, "tulgemeieboksi www.google.com/ig selge_kasutamisjuhend :)" + tsipake Samsungi, Nokiat, Pepsit ja Delli.

ja Apple peksis ikka täiega vastu vahtimist... See tõenäoliselt johtuvalt mu vanema pruunisilmse keeldumist_mitteaktsepteerivast soovist, et pean talle sellise klotsi sebima MacBook 2.0GHz/2GB/160GB/GeForce 9400M/SuperDrive, aga oma õnnetuseks ma ei tea neist õuntest midagi ja ei tunne kedagi, kes tunneks kedagi, kes saaks vähegi inimliku hinna välja mõelda... ja selle Apple logo näitamine mulle praeguses faasis mõjub juba nagu krdi härjale punane rätt :(

ps
Adrenaliini lähen vaatama juba Linkin Parki pärast ;)

7 kommentaari:

  1. Productplacemendist. Sul hakkab patoloogia välja kujunema. Nii hul lsee asi nüüd kah ikka ei ole, et kõik mida linal näed, on makstud reklaam ning meelega reklaamiks pandud sinna. :) Proovi järgmine kord ignoreerida ning naudi filmi :)

    Applest. Platvormi ja suppordi koha pealt võin aidata. Hinda ilmselt ei saa ka mina. Faktiks jääb see, et kasutajasõbralikkus on mäekõrguselt üle Windowsi erinevatest versioonidest.

    Apple product placemendist. Apple turuosa USA's on suuruselt 4. kohal peale Delli, HP'd ja Acerit. E. täpselt sellel kohal kus pingutatakse kõige rohkem. 2008 a. viimases kvartalis oli kõigist myydud brandidest Apple omad 65%. Nutifonidest parem ei räägi :)

    VastaKustuta
  2. PS. Härjad on värvipimedad, vehi või vikerkaarevärvilisega, tulemus on sama ning ärritaja tegelikult mujal ;)

    VastaKustuta
  3. Tarmo, tänud asjaliku tagasiside eest. Naudin filme ikka, aga tootepaigutusteema JÄÄB silma :) isegi vist nagu fännan seda :D ja on kyll nii hull asi, et kogemata naljalt ükski brand pildile ei pääse...

    VastaKustuta
  4. Vaidleks veel vastu aga ei vinna. Kui väga tahad, võin kokku viia Forumcinemas spetsialistide Lauri ja Timoga.

    Lihtne lambist näide nats teise nurga alt ja paari aasta tagusest ajast: ERANDITULT kõik autod, mida crashiti, olid Ford Taurused (http://cgrandgeorge.com/Students%20Businesses/Travis%20Caruth%27s%20Car%20Site/img/ford_taurus.jpg). Väga halbroduct placement? Ei. Lihtsalt Taurus oli USA turu odavaim auto :)

    Ja teine kah järgi. Õudus (porno ja ka tavalise action-) -filmi tegijatel olla väga hea nipp samal teemal. Kirjutatakse/helistatakse n. firmasse ning räägitakse, et vat, meil on selline stseen, et (näiteks) üks osatäitjatest mugib parasjagu teie firma paberist hamburgerit ning samal ajal lyyakse nuga selga. …et kas olete sellise asjaga nõus ning kas olete nõus maksma "product placementi" eest n. summa. Tavaliselt ollakse nõus maksma selle eest, et ei näidataks selle n. firma toodangut :)

    VastaKustuta
  5. Ärme vaidle jah :) arendame diskussiooni :) Sinu viimase näite varal meenub mulle film “Meeletu” (2006) Sädeleva pealinna - Eesti üks vägevaid, kes vurab linnas ringi Volvo-maasturiga, numbrimärgiks edev “Nokia 1”. Mees, kes otsustab ühel hetkel kõigest sellest loobuda ja pageda kaugele metsa jne

    Loobub siis maisest varast sõbra kasuks, kellega ennem koos äri ajasid. See koll tahab paberitele allkirja, aga ei leia pastakat. Kirub ja kirub oma UUT ILVESE JOPET, et tuulekindel jne, aga taskud vales kohas või midagi analoogset.

    Lõputiitrites kenasti ISC toetajana kirjas. Vot ma ei tea, kas tahaks, et keegi minu kinnimakstud toote üle ilgub :) Äkki töötab? Muidu poleks kedagi huvitanud mis krdi jope sul seljas on :) Vblla peale seda tormasid sajadtuhanded inimesed ummisjalu poodi neid kehakatteid nõudma...

    VastaKustuta
  6. Sellest kirjeldusest meenus mulle kohe üks teine pagemise film.

    http://www.imdb.com/title/tt0758758/plotsummary

    Soovitan soojalt. Siia konteksti sobib nagu rusikas silma selles võtmes, et kõike võib ja peabki tegema ning märkama aga lolliks ei tasu selle juures minna :)

    Ilmselgelt on inimesel, kes kirub Ilvese jopet sellepärast, et pastakas on vales kohas, väärtushinnangud paigast :) Aga su küsimuse koha pealt: pigem vist ikka ei meeldiks kui kirutakse. Samas on ikka väga piinlik kui seda placementi räigelt üles haibitakse.

    Märkasin ka ntx äsja product placementi ühe firma reklaamis… Te olete vahepeal Mustot hakand maale tooma vä? :P

    VastaKustuta
  7. siin vä? http://twitpic.com/48cxa :)
    aga Nike ei pannudki tähele selles? :D http://twitpic.com/48cuz või hoopis korvpallidega tänasest sebime... :)

    VastaKustuta