18.04.09

OMG, Twitter ja mina, mina ja Twitter! Uaaaaaaaaaaai?


Tegin endale Twitterisse konto. Miks? miks? miks? Facebook, Orkut ja isegi MSN on suhteliselt kaarega mööda läinud. Kas põhjuseks Twitter kui kuumkuum rong ja megamühinaga kasvav suhtlusvõrgustik, millest ilmselgelt maha jääda ei tohi? Tglt ei usu, et mul nüüd niiiiipalju kellelegi öelda oleks, et selleks kohe täiel rinnal nn mikroblogis "säutsuma" peab :) Näiteks: - Pühapäev, joon kohvi, väljas särab päike, mina peadpidi arvutis, öäkk - (mahtus 140 tähemärgi sisse ära see "oluline" info ka vist.

Siin on hea video Twitteri olemusest.

Kusjuures esimene follower tekkis mulle ka mõne minsaga. Ohoo, ma olen tegija, minu virtuaalisikut oodati juba ammu :) Rõõm osutus paraku üürikeseks, jälgija taga loomulikult: more pics of me :D -block- tegin paraku.

ASJAST
Põhjus suhteliselt proosaline. Eesti Rattarikkaks projekti raames saavad alates maikuust Tallinna edumeelsemad ettevõtted Hawaii Express'lt kasutusse 50 jalgratast, et nendega siis koju-tööle-koju survaivida. Pärast peaksid õnnetud/õnnelikud rattakasutajad kribama saadud emotsioonidest või kogemustest mingisuguse kokkuvõtva moodustise. Vot ja siin tulebki minumeelest Twitter appi. Krt see tundub nagu ruskikas silmaauku. Ei mingit pikka juttu. Paar lauset: "Liivalaia ristmikul oli ***EAE numbriga bemmimees paras **de, tahtis mu küünarnukki peegliga silitada", "Ma olen nii õnnelik kui rattaga hommikul tööle jõuan", "Täna koduteel nägin veel sadaviiteteist ratturit!", "Elu on lill!" jne jne lihtne konkreetne ja mitte mingit paganama kirjandit ega referaati pole vaja oma kogemustest kirjutada...

ja nüüd ma õnnetu pean asjad kõigepealt endale selgeks tegema, siis selle teema Rattarikkaks seltskonnale maha müüma + finaalsammuna ka pedaalitallajatelt jahsõna saama. Ei ole eriti lihtne ülesanne :) "Misäsi see vitter oligiäää?"...

4 kommentaari:

  1. hea idee, kuigi ... sama tulemuse annaks - "kirjutage blogi, aga ärge pikalt kirjutage, ja lisage pilte"

    VastaKustuta
  2. jup... või tee sellest kurinahast pilt ja postita koheselt oma blogisse.....

    VastaKustuta
  3. Piltide jaoks on Twitteris http://twitpic.com/
    Samas peaksid kasutajad eelnevalt oma Twitteri kontodele leidma kuu-kahe jooksul piisaval arvul järgijaid, et ka efekt avalduks. Minu säutsudes on piisavalt viiteid artiklitele, kus on õpetusi kuidas võimalikult efektiivsemalt siutsuda...
    Samas tähelepanuta ei saa jätta ka keele valikut mikroblogimisel. Inglise keeles siutsudes tulevad järgijad 5-10 korda lihtsamini... Kriitiline mass on kusagil 150-200 järgija vahel siis läheb järgimine juba ludinal üles mäge...

    VastaKustuta
  4. Toivo ja Meelis, nõus, et pm annaks blogimine ka sama tulemuse, AGA, minu nägemuses:

    - peab blogi pidamisega rohkem vaeva nägema :) ikka tahaks kujundada ja lauseehituse/stiili jne peale mõelda... kardan, et selle projekti raames ei saa rattatestijaid väga sundida veel mingeid lisakohustusi täitma... Twitter oma olemuselt juba selline - siuts, link, siuts, siuts, link, siuts

    - "twitter" on praegu võlusõna :) Vaadake sedasama postitust. Oleks ma kirjutanud, et "keegi_kusagil_hakkab_ratastega_töölkäima_ja_kirjutab_sellest_iga_päev_loo", siis väga keegi seda klikkida ei taha... Lisa pealkirja "twitter" ja möll käib :) ehk kui siutsuvad Oprah, Obama, Demi Moore, Asthon Kutcher, Lance Armstrong, Snoop Dogg jne jne, siis tore on selliste kuulsuste kiiluveest väikest boonust lõigata ;) Roheline mõtlemine, säästmine, kokkuhoidmine, rattasõit, siutsumine on IN!

    VastaKustuta