02.01.09

Toomas Luhatsist saab sõltlane!

Terevisiooni saatejuht saab meheks, tõeliseks meheks, raudmeheks :) Asjale lisab vürtsi, et Toomas on oma sõnade kohaselt kesises sportlikus vormis, hästi söönud ja vähemalt 20 kilo ülekaalus! Trenni teeb maksimaalselt kord nädalas, mängib keskkooli sõpradega korvpalli...
Ja nüüd siis võtab ette Pühajärve triatloni! Uskumatu, aga tundub, et see ei ole mingi uusaastašampanja mõjul visatud katteta lubadus... projekti on kaasatud ka maailma absoluutsesse tippu kuuluv triatleet Ain-Alar Juhanson.
Respect Toomas! Ma olen 15 tunniga uhanud ratta seljas 540 kilsa, sõitnud südatalvel polaarjoonele, Pariisist Dakari pedaalinud, visanud sisse järjest 97 vabaviset + teinud veel miljon muud lollust, aga triatloniga pole maha saanud. Vetelpäästjad saaksid ikka suht võistluse alguses käe valgeks :)
Põhiline on, et mees protsessi naudiks. Kas tulemuseks saab olema täispikk või poolpikk või misiganes võistlusdistants, see ei oma suurt tähtsust. Oluline on endale ja teistele tõestamine - liikumine on mõnus, vajalik, cool. Enesetunne paraneb, töövõime paneb lakke, saabub MU ENERGIAVARUD ON PIIRAMATUD olek, lendad pilvepiiril ;)
Ühistrennides näeme, rsk :)
Toomas Luhatsi käekäiku saab jälgida kord kahe nädala tagant Terevisiooni saates või siit blogist: INIMENE SUUDAB

1 kommentaar:

  1. Priit, ma pean möönma, et Sinu blogi ja eeskuju on vägagi innustav. Aitäh heade sõnade eest. Ma tean et see kõik on vähe keeruline, aga ma usun et võimalik. Oleks väga hea meel Sinuga teinekord koos treenida. Annan teada, kui olen sealmaal.

    VastaKustuta