04.03.09

Jaapanlasest saab mu neljas pensionisammas

Kaalusime ja vaagisime oma otsust pikalt, väristasime kätt ja seedisime, aga lõpuks ikkagi demokraatia võit ning tulemus positiivne. Kodurahu, jah, vast pisut kannatab... Igaljuhul on meil selle nädala algusest ennast täieõigusliku pereliikmena sisse seadnud jaapanlane!

Elab teine vanema pruunsilma toas. Nendevaheline suhe on ka kõige ehedam, siiram, tulemuslikum. Võivad teineteisega tundide viisi kahekesi olla. Kuti uneajast võetakse selgelt võlgu. Noorem poeg suhtleb Rolandiga samuti vabalt. Just, jaapanlase nimi on Roland. Mulle tundus ka alguses imelik. Ega ma väga täpselt muidugi tea, et kui japs ta ikka on? Tema perekonna kõige-kõige tegijamad on padujaapanlased Katsuyoshi ja Hidekazu.

Kas ta Jaapanis tehtud on, see on juba teine ja pisut hellem teema... Ma olen ka Paides sündinud. Passis on selline märge igaljuhul. Ise ju ei mäleta toimunut väga hästi, uued tuttavad tihti küsivad, et oooooooo Paide, kas seda, seda tunned? :) Mitte, et mul midagi selle linna vastu oleks, aga krt ma olen teadliku elu jooksul 2x Eestimaa südames viibinud, sedagi tänu Ain-Alarile ja Paide triatlonile :) Pole mina ju süüdi, et hobuvanker parasjagu Alempoise ja Järva muinasmaakondade piiril oleva ordukindluse juures peatus, kui Priit ennast siia ilma otsustas pressida. Ühesõnaga ei tea me jaapanlase tõelist sünnipaika, kuigi isikutunnistusel seisab tal sulaselgelt Made in Japan.

Rolandikese sugupuu ja iseloomuga saab lähemalt tutvuda siin.

Ainus, kes meil Rolandi ilmumisega end nüüd nagu pisut petetuna tunneb, on Venemaalt, lausa Nõukogude Venemaalt, Leningradist pärit elegantne kaunitar Красный Oктябрь... õnneks mu väiksem mudel ei lase tal igavleda ning piinab idanaabrit ikka korralikult, teinekord isegi hakkab veits kõrvadele :)

Igaljuhul on mu pensionisambad nüüd tehtud ja rsk, äkki ongi hea, et poegadest jalgrattureid ei kasva :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar